tisdag 15 september 2009

Dag 34 - Måluppfyllnadsgrad 41% (12,3kg/30kg)

Nåja, vikten ökade lite idag ;-# Fettmassan fortsätter dock ner och muskelmassan upp och det är ju det som är det viktiga. Egentligen är det ju ganska dumt att fokusera för mycket på vikten då varje gram fett som ersätts med muskler är välkommet! Kanske beror denna lilla svängning på att jag kört igång med mitt träningsschema på allvar...

Det ser kanske inte så mycket ut för världen, men jag har följt det till punkt och pricka! Det är ju ändå sammanlagt 9,3 tim i veckan...

5 kommentarer:

  1. Haha, du är för rolig med dina scheman, du är ju värre än mig ;)
    Skönt att vi inte ska fokusera på vikten, min har nämligen gått upp och lagret ute i friggeboden gått ner nu när jag varit sjuk och inte kunnat träna alls.....

    SvaraRadera
  2. Ha....som gamla goda tider !!! Träning 7 dgr i veckan...
    Kram Maddie

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det ser väldigt mycket ut! Handen på hjärtat...det du gör på en vecka har jag inte ens gjort de senaste 2 åren....Fasiken vad slö man e!!!

    SvaraRadera
  4. Ja, varför skulle man inte kunna spinna på en fredag? Detta gäller bara när vi har stoppdagar på jobbet (=tvångslediga) varannan vecka. Jag kan hålla med om att det kan uppfattas som mycket träning men passen är ju korta...

    Tadck för att ni stöttar och kommenterar på detta viset, då känner man sig inte så ensam på sin resa - ni är bäst!

    SvaraRadera