fredag 25 september 2009

Dag 43 - Måluppfyllnadsgrad 48% (14,4kg/30kg)

Simmade 50 minuter...

2 kommentarer:

  1. är minst sagt imponerad, en annan hade antingen drunknat efter 20 m alt., fått en hjärtinfarkt.....vi promenerade upp till fästningen på Marstrand i onsdags; blodsmak i munnen, mjölksyra som skrek i lår & rumpa + att jag lät som en elefant iförd korsett! KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja, jag känner igen det där! Då jag startade med mina promenader på 25 minuter - tänkte jag: allvarligt talat, vad är detta? Är jag död eller?
    F-n tänkte jag, livet är väl inte slut redan?
    Nej, dags att ta tag i saken, ingen kommer att göra det åt mig! Sagt och gjort, 6 veckor och nästan -15kg. Lite förändrad kost och mer motion va det som krävdes. Nu är det "bara" resten kvar...

    SvaraRadera