måndag 24 augusti 2009

Dag 12 - Måluppfyllnadsgrad 30% (9kg/30kg)

Ännu en dag då vågen inte visar någon viktförändring - tråkigt! Nej nu måste jag nog köpa en ny våg som har en bättre upplösning (minst 0,1kg) eftersom det nu handlar mer om hg än kg när man väger sig varje dag. Vågen jag väger mig på nu visar bara hela kilon! När man ändå är i farten kan man väl lika väl köpa en våg som klarar mätning av vikt och benvikt (i 100 g) samt kroppsfett, kroppsvatten och muskelmassa (i 0,2 % genom bioimpedansanalys). Inklusive rekommendation av daglig kaloriförbrukning. Liten och smidig verkar den ju också eller hur?

Professionell våg med kroppsanalys PS 8710 GRUNDIG


Idag blev det arbete hela dagen, klippning kl 18 och 2,5 km i spåret efter det. Pulverdagarna går fort när man har sysselsättning hela dagen, värre är det på helgerna då man hinner tänka på all god mat man missar. Kanske startar jag LCHF kost på torsdag, jag tar en dag i sänder så får vi se...

1 kommentar:

  1. Glöm inte officiell vägning onsdag kl 17 hemma hos oss!

    SvaraRadera