söndag 23 augusti 2009

Dag 11 - Måluppfyllnadsgrad 30% (9kg/30kg)

Igår cycklade vi till Glommen, gissa om jag blev sugen när morsan och JC beställde rökt makrill och hemmalagad skagenröra vid Glommens Fisk. Jag satt och tittade på med en flaska vatten i handen :-(





På eftermiddagen mådde jag pyton. Vet inte var det var men jag hade ursel och var allmänt illamående. Men det är ju en form av svältmetod man går på så det kanske inte är så konstigt.

Motivationen ökar när man faktiskt tappar 0,5kg varje dygn!

3 kommentarer:

  1. Du kanske har fått i dig för lite vatten? Man ska dricka mer än man tror och speciellt om man dricker kaffe och motionerar. Vilken otrolig viktnedgång du har! Lite avis faktiskt, det du gör på en vecka gör jag på en månad. I din takt är du ju klar på en månad!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, du har nog rätt! Jag tyckte att jag drack mycket vatten men i förhållande till mina ansträngningar den dagen så var det nog för lite. Det blev nog inte bättre av att man vistades i solen hela dagen.

    Jag och Christian verkar ju tappat lika mycket i förhållande till startvikten, ska bli spännande att se på onsdag!

    Din andel är ju inte heller fy skam! Tänk på att jag nästan vägde dubbelt så mycket som du när vi startade.

    SvaraRadera
  3. Fasiken vad duktiga ni är allihop!! Får sluta läsa snart för sötsakerna bara växer i munnen när man hör hur ståndaktiga ni e... Väntar på en våg av motivation så ska jag köra ett race igen. Undrar när den kommer?! Kör hårt, jag tror på er..

    SvaraRadera