torsdag 10 september 2009

Dag 29 - Måluppfyllnadsgrad 38,7% (11,6kg/30kg)

Tack Maddie, den sparken visste var den tog - dig kan man alltid lita på! Jag kom iväg till simhallen till slut!

Det var faktiskt lite jobbigare att simma än jag räknat med, en halvtimma blev det. Känns lite överallt i kroppen nu så här på kvällen måste jag säga. Det är väl så att man tränar muskler som man inte ens visste att man hade :=o

Bra ide om att jag från och med nu måste skriva vilken motion jag fått under dagen. Det sätter ju verkligen press på att jag fortsätter att motionera. Man vill ju inte behöva skriva att motionen har uteblivit. En sak är ju om vikten går lite upp och ner men motionen är ju en ren vilja och "bara att göra". Nu sätts verkligen målfokuseringen på prov!

2 kommentarer:

  1. Jättebra Dennis !!! så skall det låta!!!
    Vet ju att man inte kan "jamsa" med dig !!!
    Kjam....Maddie

    SvaraRadera
  2. Heja heja!
    Idag är det min tur, ses på Pumpen om ett par veckor ;) (eller....?)

    SvaraRadera