söndag 4 oktober 2009

V.40 - Måluppfyllnadsgrad 52% (15,6kg/30kg)

Besvikelse när veckans viktresultat stannade på -0,8 kg!
Efter sammanställning kunde jag dock konstatera att fettmmassan hade minskat med 2,3 kg och muskelmassan ökat :-) Detta kan ju bero på att jag tränat 11 timmar denna veckan!

Halvleken firades med mycket trevlig fest hemma hos Karin o Christer i Glamshult. Alkohol blev det kanske lite för mycket av men kolhydrater blev det inga. Konsekvensen av firandet är att helgträningen uteblev, vilket jag nog får sota för nästa vecka. Får se hur mycket jag kan hämta upp under veckan...

4 kommentarer:

  1. Tycker inte du skall sluta leva bara föratt du håller på att gå ner i vikt. Man skall hitta en balans, och sedan kunna "leva" lite randigt med motion - rätt mat OCH en FEST då och då ! Annars kommer detta bli för trist. Ruskigt bra gjort att droppat -15 kg..(.Måste fråga ! Hur kändes det med spr-t i kroppen efter noll i fett?

    MEN.....ta upp motionen snabbt igen !!!
    Stor kram M

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till dina -15 kg. JÄDRANS vad bra jobbat!!

    SvaraRadera
  3. Skitbra jobbat......15 kilo, helt otroligt. Det väger vår dotter!!!! Bad henne ställa sig helt spikrak så att jag fick bära henne utan att hon hjälpte till. RESULTATET: inget som jag hade velat bära på 24 H. Hitta nått som väger 15 kilo och testa......STORT GRATTIS FRÅN NORDENHULTARNA.....

    SvaraRadera
  4. Tack för era kommentarer. Det värmer!

    SvaraRadera