lördag 31 oktober 2009

V.44 - Måluppfyllnadsgrad 65% (19,5kg/30kg)

Halvbra vecka...?
Målet att gå ner 1 kg/veckan är uppfyllt - även om det förekommit lite småätande på kvällarna ;-#


Nu är det 7 veckor kvar tills vi åker till Egypten, det innebär att jag måste gå ner minst 0,75kg/vecka för att komma under 100kg innan vi kliver på planet. Väl på plats i Hurghada får man nog räkna med att gå upp några kg? När vi kommer hem från Egypten är det 9 veckor kvar tills vi åker till Dominikanska, och då skall jag vara på min målvikt! Tänk, sedan är det bara en vecka kvar tills affären i Olofsbo öppnar för en ny säsong :-)

Kanske vågar man att ta av sig tröjan i år?

7 kommentarer:

  1. Goe Dennis. Man blir glad bara av att läsa din blogg. Jag såg en lång mörk vinter framför mig. Men efter att ha´läst din blogg, inser jag att sommaren snart är här. Tusen Kramar Karin

    SvaraRadera
  2. Hmm, det betyder 16 veckor för min del, dags att lägga på ett kol... Eller rättare sagt sätta igång...

    SvaraRadera
  3. Nu låter det som att vinnarskallen är på!
    Du fixar det sista LÄTT.
    Kram M

    SvaraRadera
  4. Här är hon som inte kan räkna... Ni är väl borta i 2 veckor, det innebär att jag har 18 veckor på mig. inte för att det gör någon större skillnad... Det är ändå dags att lägga på ett kol!

    SvaraRadera
  5. Vad jag har hört är det inte viktuppgång man ska oroa sig över i Egypten =D Vi kan kalla det för gratis tarmsköljning...Kram Andrea

    SvaraRadera
  6. Det är därför det är viktigt att välja ett all inclusive hotell med absolut toppkvalitet .-)

    Det är inte maten man blir sjuk av det är pengarna. Viktigt är att tvätta händerna extra noga om man tagit i pengar etc. - tur att vi inte behöver pengar när vi är där...

    SvaraRadera
  7. Det är araber du har att göra med, dom vill ha tro mig. =D

    SvaraRadera