lördag 21 november 2009

V.47 - Måluppfyllnadsgrad 69,7% (20,9kg/30kg)

Sakta men säkert?
Frågan är om jag verkligen klarar målet med att komma under 100kg innan vi går på planet till Egypten den 22 december? I såfall måste jag gå ner 1 kg per vecka i fyra veckor! Det kan bli tufft med tanke på att jag inte "bantar" längre. Jag har ju som bekant bara ställt om mina kostvanor och adderat en del motion. Så länge alla värden pekar åt rätt håll kommer jag nog att hålla det så. Det är en lagom takt för att säkerställa vinsten i "bantargängets" tävling som avslutas den 12 mars 2010 ;-)

3 kommentarer:

  1. hej Dennis,jag har inte varit inne och läst på din sida på ett tag så jag fick en glädjande chock när jag såg ditt resultat hittills. Suveränt jobbat är det nån som förtjänar att åka på semester till Egypten så är det verkligen du. Du har ju faktiskt jobbat 100% på jobbet och 100% på kropp/hälsa. = 200&.

    SvaraRadera
  2. Skit i om du tar dom sista kilona innan resan!
    Gläd dig åt din stora nedgång som du har gjort....hade du inte börjat Dennis, hade du åkt till Egypten som en "liten tjockis"....fast det gör du INTE nu....akta dig bara så du inte blir bortbytt mot 25 kameler nu när du blivit smaaaaal. Kjam ! M

    SvaraRadera
  3. Hallå där...
    Här går det undan ser jag. Stora delar av din garderob måste ju vara som tält för dig nu. Jädrigt strongt av dig!! Hur går det förresten för resten av bantargänget? På fru Barks blogg låter det som det går lite si o så....Hoppas ni får en mysig december med massa ljus o mys.

    SvaraRadera